قبل از انتخاب محصول مشاوره رایگان دریافت کنید: 54695000-021                  

استفاده از چسب خیلی کم و یا بیش اندازه در خط تولید بسته بندی چه مشکلی ایجاد می کند؟

استفاده از چسب خیلی کم و یا بیش اندازه در خط تولید بسته بندی چه مشکلی ایجاد می کند؟

شاید شما هم تاکنون تجربه مشکل های گوناگونی که برای چسب ها در خط تولید بسته بندی ایجاد می شود را داشته باشید و یا خواهید داشت، امروز بدنبال بررسی استفاده از چسب خیلی کم و یا خیلی زیاد در خط تولید هستیم روشی که به بهانه کاهش هزینه ها و یا بالا بردن کیفیت موجب اتلاف وقت شما و یا اختلال در خط تولید می شود.

 

استفاده از چسب خیلی کم

اگر بسته های شما به طور تصادفی در طول فرآیند مونتاژ، ذخیره سازی یا توزیع باز می شوند، احتمالاً نشانه آن است که از چسب بسیار کمی استفاده می کنید. این در حالی است که شما با فرض اینکه چسب کمتری استفاده می کنید تا هزینه ها کاهش یابد در اصل شما را به عقب بازگردانده و موجب آسیب دیدن بسته بندی های شما می شود، پس حتما اطمینان حاصل کنید که از چسب کافی برای ایجاد یک اتصال مطمئن استفاده می کنید.

 

استفاده بیش از حد از چسب

از طرف دیگر استفاده بیش از حد چسب هم مشکلات خاص خود را به همراه دارد برای مثال نه تنها این کار بیهوده هست بلکه موجب هزینه بالایی نیز می شود همچنین باعث طولانتی تر شدن زمان تنظیم یا رشته هایی که نمای بیرونی بسته را آسیب می زند.

لزوما زدن چسب بیشتر بهتر نیست برای این کار با تامین کننده چسب خود کار کنید تا مشخص شود چه مقدار چسب برای کاربرد خود نیاز دارد.

 

البته ناگفته نماند موارد دیگری مثل برند چسبی که خریداری میکنید، کاربرد چسب گرانولی که تولید شده و حتی سن چسب مواردی هستند که می توانند در فرآیند خط تولید شما تاثیر گذار باشند.

 

منبع: سایت gluemachinery

 

نظر خود را بنویسید