قبل از انتخاب محصول مشاوره رایگان دریافت کنید: 54695000-021                  

7 دلیل منطقی برای اینکه شما خرید اینترنتی داشته باشید

7 دلیل منطقی برای اینکه شما خرید اینترنتی داشته باشید

گسترش اینترنت در جوامع بشری موجب شده است که سبک زندگی مردم تغییر کند و این پیشرفت تکنولوژی موجب گردید از روابط پیرامون افراد تا حتی همین خرید و سفارش محصول را تحت تاثیر خود قرار دهد. جدا از بحث پول، مساله «کجا و چگونه» مطرح است. اینترنت راه حل خرید آنلاین یا به قول معروف خرید اینترنتی را پیشنهاد می‌دهد. دلایل منطقی زیادی برای خرید آنلاین می‌توان پیدا کرد؛ ما در ادامه به ۷ مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. «تمایل انسان به اجرا شدن راحت تر کارهاست»

خرید آنلاین از خرید سنتی راحت‌تر است. تصور کنید که بر روی کاناپه لم داده‌اید و با چند کلیک ساده محصولات مورد نظر خود را سفارش می‌دهید؛ نه زمان زیادی را در ترافیک هدر داده‌اید و نه هزینه اضافی برای سوخت خودرو پرداخت می‌کنید. از صف‌های بی‌مورد هم خبری نخواهد بود. سیستم ارسال (ِDelivery) هم که جای خود را دارد. برخی از فروشگاه‌های آنلاین با تیم پشتیبانی و سیستم توزیع گسترده‌ی خود، خدمات ارسال را هم برای شما فراهم می‌کنند.

‌‌‌۲. «مقایسه، مقایسه، مقایسه»

برخی از فروشگاه‌های آنلاین امکان مقایسه مشخصات محصولات و قیمت‌های آن‌ها را به شما می‌دهند. مشاهده مشخصات و قیمت چند محصول در یک نگاه و آن هم در یک جدول واحد از سوال‌پیچ کردن فروشنده سنتی، بسیار منطقی‌تر است. تصور کنید برای خرید یک دستگاه تبلت به یک مغازه فیزیکی رفته‌اید. آیا تا به حال به آستانه تحمل فروشنده فکر کرده‌اید. فروشگاه آنلاین می‌تواند در یک صفحه وب یا در یک اپلیکیشن ساده‌ی موبایل، حجم زیادی از اطلاعات را در مورد محصولات مختلف پیش روی شما قرار دهد. به‌جای سوال‌پیچ کردن فروشنده، شما در فضای اینترنت می‌توانید ساعت‌ها محصولات مورد نظر خود را زیر و رو کنید.

۳. «همه چیز در یک جا»

فروشگاه‌های سنتی، باکس جستجو ندارند! جستجو، پایه و اساس یک فروشگاه آنلاین است. با خرید آنلاین دیگری نیاز نیست برای خرید یک قلم کالا از این مغازه به آن مغازه و از این سوی شهر به آن سوی شهر سفر کنید. شما می‌توانید حجم زیادی از محصولات در یک جا و در یک پلتفرم واحد جستجو، مشاهده، مقایسه و خرید کنید؛ جستجو در یک فروشگاه اینترنتی به مراتب از پرسه زدن در مراکز خرید مختلف آسان‌تر است. در یک فروشگاه آنلاین، رفتن از دپارتمان کالاهای دیجیتال به دپارتمان کتاب در ثانیه اتفاق می‌افتد.

‌‌‌‌۴. «تجربه‌ و نظر ‌دیگران برای‌مان مهم است»

شما در خرید سنتی نهایتا از یک یا دو نفر از کسانی که پیش‌تر یک محصول را خریده‌اند در مورد کالای مورد نظرتان پرس و جو می‌کنید. در صورتی‌که یک فروشگاه اینترنتی شناخته شده به شما این امکان را می‌دهد که در صفحه محصول به ده‌ها یا صدها مورد از نظرات کاربران یا مشتریان دسترسی داشته باشید. تصور کنید که بخواهید در یک فروشگاه فیزیکی در حضور فروشنده از سایر مشتریان حاضر در مغازه در مورد تصمیم‌تان به خرید یک وسیله مشورت بگیرید. در این وضعیت اگر از مغازه به بیرون پرت شدید، غافلگیر نشوید!

‌‌‌۵. «چه کسی از محتوای رایگان بدش می‌آید؟»

برخی از فروشگاه‌های آنلاین یک سری خدمات را به طور رایگان در اختیار خریداران قرار می‌دهند. به طور مثال دسترسی به نقد و بررسی تخصصی و بی‌طرفانه کارشناسان در رسته‌‌های مختلف محصولات، چیزی نیست که بتوان در فروشگاه‌های سنتی یافت. در بازار سنتی بسیاری از افراد به خاطر نداشتن دانش فنی کافی، در فرایند خرید گمراه شده و به کالای مورد نظر خود نمی رسند. اگر شما در یک فرآیند آگاهانه در مورد خرید یک محصول خاص به نتیجه‌ی نهایی رسیدید، یا حتی پس از خرید و استفاده از محصول، می‌توانید دیدگاه کارشناسانه خود را به راحتی از طریق ارسال نظر یا نقد و بررسی، با بقیه خریداران احتمالی به اشتراک بگذارید. همچنین این موضوع باعث می شود به خاطر بالا رفتن سطح آگاهی عمومی، کالاهای بی‌کیفیت اساسا از بازار مصرف حذف شوند.

‌‌‌۶. «خلاص شدن از چانه زنی»

خرید آنلاین شما را از چانه‌زنی با فروشندگان بد‌قلق راحت می‌کند. اگر پیوسته نگران هستید که مبادا هنگام خرید سرتان کلاه برود، باید بگوییم خرید آنلاین از یک فروشگاه معتبر، به طور حتم، بسیار امن‌تر از خرید از یک فروشگاه سنتی است. در یک فروشگاه اینترنتی نظام‌مند، همه فرایندها و تضمین‌ها مشخص هستند و ارتباط مشتری و سرویس‌دهنده کاملا بر مبنای اصول از پیش تعیین شده است. با خرید اینترنتی موقع پس دادن کالا یا تعویض آن، دیگر لازم نیست به خاطر گم کردن رسید محصول خریداری‌‌شده، غر بشنوید یا با مخالفت روبرو شوید. همه اسناد خرید شما محفوظ است. حداقل این‌که همیشه یک نسخه از سفارش خریدتان را در ایمیل خود خواهید داشت.

‌‌‌۷. «۲۴/۷»

فروشگاه‌های آنلاین ۲۴ ساعت شبانه‌روز در ۷ روز هفته در دسترس هستند. شما می‌توانید هر لحظه از شبانه‌روز با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی جامع و معتبر در مورد محصول مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. پس اگر نیمه‌شب به سرتان زد یک وسیله‌ی ‌خاص را بخرید، لازم نیست تا عصر روز بعد و برگشتن از سر کار منتظر بمانید. هر چیزی را در هر لحظه از زمان و در هر مکانی که هستید از آن خود کنید.

 

شرکت بسپار گستر آریا نیز در همین راستا در حوزه نرم افزاری فروش ورود کرده است و بستر سایت، اپلیکیش و صفحات مجازی را جهت ارتباط مستمر با خریداران ایجاد کرده است.

‌‌‌‌

نظر خود را بنویسید