قبل از انتخاب محصول مشاوره رایگان دریافت کنید: 54695000-021                  

پست‎های وبلاگ "1400" "اردیبهشت"

RSS

تفاوت بین چسب های گرماذوب و چسب های پایه آب

تفاوت بین چسب های گرماذوب و چسب های پایه آب

روزانه هزاران شرکت تولیدی و توزیعی در خط تولید از انواع چسب های صنعتی استفاده می کنند. در صنایع بسته بندی نوشیدنی ها ، صحافی کتاب ، مونتاژ مبلمان، تولید پاکت یا غیره، استفاده از یک چسب قابل اعتماد و با کیفیت در خط تولید شما می تواند تفاوت بین بهره وری بالا و هزینه های بالای تولید باشد. اما از کجا بدانید چه نوع چسبی برای صنعت خود نیاز دارید و چگونه شرکتی را پیدا می کنید که چسب قابل اطمینان تولید میکند؟

روشهای رایج استفاده از چسب های گرما ذوب

روشهای رایج استفاده از چسب های گرما ذوب

چسب های گرما ذوب ترموپلاست هستند. همان طور که از نامش مشخص است چسب های گرما ذوب چسب هایی هستند که با گرم شدن ذوب می شوند. حالت فیزیکی آنها در محدوده دمایی خاصی تغییر می کند و خواص شیمیایی آنها بدون تغییر باقی می ماند. غیر سمی و بی مزه است و یک محصول شیمیایی سازگار با محیط زیست است.

تمیز کردن دستگاه گرماذوب

تمیز کردن دستگاه گرماذوب

دستگاه گرما ذوب، دستگاهی است که برای ذوب کردن و اعمال چسب های گرما ذوب مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع مختلفی از جمله بسته بندی، چوب، صحافی، فیلتر هوا و ... کاربرد زیادی دارد.

پاک کردن چسب گرماذوب از روی سطح

پاک کردن چسب گرماذوب از روی سطح

چسب گرما ذوب نوعی چسب سازگار با محیط زیست است و به طور گسترده ای استفاده می شود. همه ما می دانیم که چسب های گرما ذوب مفید هستند، اما زمانی که چسب های گرما ذوب به لباس یا وسایل دیگر می چسبند، باعث آلودگی خواهند شد.