قبل از انتخاب محصول مشاوره رایگان دریافت کنید: 54695000-021                  

مشاوره چسب

مشاوره چسب

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم با حضور چسب در صنایع علاوه بر اینکه اتصالات را آسان تر نموده موجب افزایش کارایی نیز شده است. همچنین چسب های گرما ذوب برای زمانی که تولید و پردازش ساده است و حفاظت از محصول نهایی مورد نیاز است ایده آل است. علاوه بر این می توان گفت کاربردهای چسب گرما ذوب بسیار متنوع تر از آن چیزی است که در نظر داشته باشیم برای مثال در ساخت محصولات بهداشتی، مبلمان، بسته بندی ، صحافی و همچنین کاربردهای پزشکی ، الکترونیکی و خودرو می توان استفاده نمود.

چسب لومیناک به عنوان یکی از پیشگامان این فناروی سعی نموده است در کنار استفاده مواد اولیه با کیفیت و فرومولاسیون برای طیف های متنوعی از محصولات، تجربه محصول با کیفیت را هم برای مصرف کنندگان داخلی و هم خارجی ایجاد نماید.

در نظر داشته باشید قبل از خرید چسب این موضوع که متناسب با محصول نهایی شما انتخاب شود و همچنین کاربرد آسان، هزینه پایین، ماندگاری طولانی و ... مواردی هست که برای شما مصرف کننده چسب گرما ذوب قاعدتا مهم است از همین رو تیم پشتیبانی چسب لومیناک در تمامی مراحل از قبل خرید چسب تا بعد از استفاده کردن چسب بر روی محصول خود در کنار شماست.

نظر خود را بنویسید