قبل از انتخاب محصول مشاوره رایگان دریافت کنید: 54695000-021                  

کاربرد چسب هاتملت در صنعت چوب

کاربرد چسب هاتملت در صنعت چوب

صنعت مبلمان و نجاری جز صنایع پرکاربرد امروزه بشر می باشد و از همین رو نوآوری و طراحی های زیبایی را در این صنعت شاهد هستیم. امروزه نیز به واسطه مونتاژ راحت تر بسترها استفاده از چسب خواهان فراوانی پیدا کرده است. چسب های جدید امکان تولید سریع تر، ارزان تر و محصولی زیباتر را فراهم می کنند. چسب های هاتملت نقش مهمی در صنعت از لبه بندی و لمینیت محصولات چوبی تا پروفیل دارند.

نحوه استفاده از آن ها؛

هاتملت راه حل مناسبی برای تعدادی از بخش های صنعت مبلمان و نجاری ارائه داده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا حجم های زیادی از مواد را به کار برده و تولید نمائید.

لمینت مسطح:  چسب هاتملت اغلب در cpl  یا ورقه ورقه های که با فشار مداوم به هم می چسبند کاربرد دارد و همچنین روکش بر روی صفحه تخت ام دی اف یا نئوپان استفاده می شود.  آنها گرمای بالاتری را نسبت به غیر واکنشی ها تحمل می کنند و همچنین در برابر رطوبت مقاومت می کنند که در پانل های آشپزخانه و حمام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لبه چسبان: برای اعمال چسب بر روی لبه های پانل بسیار مناسب هست و همچنین علاوه بر آن انتخاب اقتصادی تر و پاکسازی آسان تری دارد این در شرایطی است که نتایج با کیفیت بالا را فراهم می سازد. چسب هاتملت برای تولید این محصولات در مناطق با گرما و رطوبت بالا یک استاندارد به شمار می رود.

پروفیل: استفاده از فویل ها، لمینت ها و روکش ها روی پروفیل های چوبی می تواند چالش برانگیز باشد اما چسب هاتملت به همراه سیستم غلتک دقیق می تواند این کار را به راحتی انجام دهد.

 

منبع: تارنمای gluespec

 

 

نظر خود را بنویسید