قبل از انتخاب محصول مشاوره رایگان دریافت کنید: 54695000-021                  

انواع چسب هاتملت

انواع چسب هاتملت

قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که چسب هاتملت در موارد بی شماری کاربرد دارد و امروزه می توان گفت تقریبا بسیاری از صنایع وابسته به چسب هاتملت هستند. از همین رو باید در نظر داشت ، چسبی را که انتخاب کنیم که علاوه بر پایه پلیمری ، برند و کاربرد آن نحوه استفاده از آن به چه صورت است شما می توانید جهت مشاوره در این امور با شرکت بسپار گستر آریا تماس حاصل نموده واطلاعات لازم را بدست آورید.

 

1) EVA (اتیلن وینیل استات)

EVA یکی از پایه های پلیمری اصیل چسب هاتملت می باشد که در صنعت بسته بندی کاربرد دارد. این پایه یکی از وسیع ترین طیف کارایی را داراست که می توان هم در دمای پایین و هم در موارد سنتی کاربرد داشته باشد.

2) پلی اتیلن

این پایه های پلیمری برای اکثر کاربردهای آب بندی کیس، کارتن و سینی به خوبی کار می کنند. چسب های مبتنی بر پلیمر پلی اتیلن بوی کم، رنگ روشن را ارائه می دهند ،برای چسباندن بسترهای دشوار ایده آل نیست و فقط در دماهای کاربردی سنتی استفاده می شود.

3) APAO (الفین های پلی آلفا آمورف)

چسب‌های APAO در مواردی که زمان باز طولانی یا چسبندگی به پلاستیک مورد نظر است، بهتر استفاده می‌شوند. این چسب‌ها بافت نرم، چسبناک و انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند که آنها را به گزینه‌ای عالی برای مونتاژ تبدیل می‌کند.

4) پلی آمیدها

این چسب ها در برابر دمای بسیار بالا، مقاومت در برابر روغن و حلال یا استحکام مونتاژ سریع  برتری دارند همین امر موجب می شود که برای فیلتر، چوب و سایر کاربردهای مونتاژ با کارایی بالا انتخابی عالی می باشند.

 

منبع: تارنمای evansadhesive

نظر خود را بنویسید